پن لایه‌بردار آلفاتراست حاوی 10% AHA تراست
پن لایه‌بردار آلفاتراست حاوی 10% AHA
(1)
128,000 تومان
لگو سایت محصولات تراست لیاتیم
سبد خرید
0

پن لایه‌بردار آلفاتراست حاوی 10% AHA

(دیدگاه کاربر 1)
  • لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست
  • جوان‌کننده و کاهش‌دهنده زبری پوست
  • حفظ‌کننده رطوبت، لطافت و شفافیت پوست
  • فاقد پارابن

128,000 تومان

اشتراک گذاری در:

توضیحات

وقتی سن بالا می‌رود، میزان تغییروتحولات پوست کاهش یافته و سلول‌های مرده پوست روی هم انباشته می‌شوند؛ به‌طوری‌که در پوست‌تان ظاهری کدر و تیره ایجاد می‌شود. این وضعیت برای هیچ‌کس خوشایند نیست؛ در این زمان، یکی از بهترین راهکارهای پیش روی شما لایه‌برداری است تا از دست لایه‌های مرده و فرسوده پوست‌تان راحت شوید. برای این کار بایستی به سراغ یکی از محصولات منحصربه‌فرد در بین محصولات آرایشی بهداشتی بروید، پن لایه‌بردار آلفاتراست.

در این پن لایه‌بردار، به میزان 10 درصد آلفا هیدروکسی اسیدهای طبیعی (اسیدهای میوه) همچون گلایکولیک اسید و لاکتیک اسید وجود دارد. این محصول ضمن لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست، سطح زبری و زمختی پوست‌ را کاهش می‌دهد و این کار بر زیبایی و جوانی آن میفزاید. با مصرف این پن، رطوبت سطحی پوست شما حفظ شده و پوستی نرم، لطیف و شفاف پیدا می‌کنید.

 

پن ضد جوش و آکنه

روزانه پوست را توسط پن لایه‌بردار تراست شستشو دهید و پس از یک دقیقه آبکشی نمایید. بهتر است همواره پن را پس از مصرف بر روی اسفنج موجود در بسته‌بندی قرار دهید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید هم می‌توانید پس از شستشوی صورت از کرم لایه‌بردار آلفاتراست بر روی پوست صورت به جز نواحی دور چشم استفاده کنید.

 

پن لایه‌بردار آلفاتراست حاوی 10% AHA

 

 

فرق پن با صابون چیست؟

صابون‌ها به خاطر ترکیباتی که دارند، عموماً قلیایی هستند و خاصیت پاک‌کنندگی بسیار زیادی دارند؛ همین ویژگی موجب می‌شود تا همه چربی‌ها از جمله چربی‌های طبیعی پوست که به مانند یک سد دفاعی برای حفظ رطوبت بدن عمل می‌کنند را از بین ببرند و موجب خشکی پوست شوند. ازآنجایی‌که روی پوست بدن ما میهمانانی ناخواسته (میکروب‌ها) همواره حضور دارند و اصطلاحاً فلور میکروبی پوست ما هستند، از رشد آلودگی‌ها و میکروب‌های نامناسب جلوگیری می‌کنند؛ اما صابون‌ها با کاهش pH پوست، این فلور را تغییر داده و محیطی مستعد بروز آکنه و جوش‌های پوستی ایجاد می‌کنند.(پن ضد جوش و آکنه)

در مقابل پن‌ها به خاطر برخورداری از اسیدیته مناسب و سازگار با پوست (دارای pH حدوداً ۵.۵) با تامین مواد مغذی و آبرسانی عمیق پوست و نیز ایجاد یک لایه محافظ، رطوبت پوست را حفظ کرده و پس از استفاده، احساس نرمی و لطافت روی پوست‌تان خواهید داشت. از این محصولات بیشتر برای تمیز کردن پوست‌های حساس و کودکان استفاده می‌شود.

 

۱. پن می‌خواهید یا صابون؟

اگر به دنبال یک محصول مراقبتی بهداشتی ساخته‌شده به کمک ترکیبات طبیعی و گیاهی هستید، حتماً به سراغ صابون‌های معمولی بروید. اگر هم قیمت برایتان اهمیتی ندارد (چون قیمت پن‌ها معمولاً دو برابر صابون‌های معمولی است) و به دنبال یک تمیزکننده همه‌فن‌حریف (آبرسان، روشن‌کننده، ضد لک، ضدجوش و آکنه، لایه‌‌بردار و پاک‌کننده) هستید، حتماً به سراغ پن‌ها بروید.

 

۲. برای پوست صورت یا پوست بدن؟

صابون‌ها چون قدرت تمیزکنندگی و پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارند، خیلی مناسب پوست صورت نیستند و آن را بعد از استفاده خشک می‌کنند و حتی موجب بروز جوش و آکنه می‌شوند؛ اما شما می‌توانید از پن‌های آبرسان بدون نگرانی برای پوست صورت‌تان استفاده کنید؛ حتی پن‌هایی در بازار وجود دارد که هم مناسب استفاده صورت هستند هم بدن.

 

۳. برای رفع کدام عارضه پوستی؟

چون انواع پن در بازار با ویژگی‌ها و کارکردهای متعدد وجود دارند، شما می‌توانید بنا به نیاز پوست‌تان و همچنین با توصیه پزشک متخصص یا کارشناس پوست نسبت به خرید یکی از این محصولات با توجه به دسته‌بندی‌هایی که دارد، اقدام کنید.

 


حجم

100 گرم

 

فرم محصول

پن

 

جنسیت مصرف کننده

عمومی

 

نوع پوست

مناسب انواع پوست

 

کاربرد

لایه‌برداری و پاکسازی کردن عمیق پوست، جوان‌کننده و کاهش‌دهنده زبری پوست، حفظ‌ رطوبت، لطافت و شفافیت پوست.

 

زمان مصرف

هر روز پوست‌تان را با پن شستشو داده و پس از یک دقیقه آبکشی نمایید. بعد از مصرف هم آن را بر روی اسفنج آنتی‌باکتریال موجود در بسته‌بندی قرار دهید.

 

نوع عصاره

رزهیپ، موم زنبور عسل، بید کانادایی، بابونه، آلوئه‌ورا، انار، جینسینگ، زردآلو، آرنیکا

 

مواد مؤثره

کمپلکس آلفا هیدروکسی اسید (گلایکولیک اسید، مالیک اسید، تارتاریک اسید، لاکتیک اسید، سیتریک اسید و پیروویک اسید) و ویتامین‌های E، F، B5 و B6.

 

شرایط نگهداری

دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید، در دمای بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد.

 

مدت انقضا

3 سال

 

تاییدیه

Swiss Fine Cosmetic

 

شماره ی تاییدیه

1905

 

شماره پروانه بهداشت

48/11141

.

1 دیدگاه برای پن لایه‌بردار آلفاتراست حاوی 10% AHA

  1. sima

    قویه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *