محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست 21
محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست
(1)
158,000 تومان
لگو سایت محصولات تراست لیاتیم
سبد خرید
0

محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست

  • قابل استفاده برای پاک‌کردن آرایش صورت، لب و دور چشم
  • مناسب برای پاک کردن لوازم آرایش ضد آب و يا با ماندگاري طولاني
  • جمع‌کننده منافذ باز پوست
  • مؤثر در رفع التهابات پوستی
  • تنظیم pH طبیعی پوست
  • نرم‌کننده، آبرسان و تقویت‌کننده پوست
  • مناسب انواع پوست

158,000 تومان

اشتراک گذاری در:

توضیحات

پاکسازی پوست از انواع آلودگی‌ها و آثار بجای‌مانده از بکارگیری لوازم آرایشی، بخش مهمی از روتین پوستی ماست. پاک‌کننده‌های آرایشی باید تمام ذرات آسیب‌رسان به پوست را که در طول روز با آن‌ها سروکار داریم از پوستمان به خوبی پاک کرده و خود آسیبی به پوست وارد نکنند. ولی ما می‌دانیم که همه پاک‌کننده‌ها قادر به پاک کردن لوازم آرایشی ضدآب از صورت نیستند. یا برخی از پاک‌کننده‌ها را نمی‌توانیم برای پاکسازی چشم یا لب‌مان استفاده کنیم. اینجاست که پای پاک‌کننده‌های دوفازی به داستان پاک‌سازی پوست باز می‌شود.

 

محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست حجم 130 میل

تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی معمولی و ضدآب را از پوستمان پاک‌ کرده و اثری از آن‌‌ها به جای نمی‌گذارد. این محصول با وجود ماده مؤثره زینک پی سی ای در ساختار خود، ترشح سبوم را کنترل کرده، منافذ پوستی را جمع کرده و از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این محلول دوفازی با داشتن عصاره بابونه در ترکیباتش، از التهابات پوستی جلوگیری کرده، آن را نرم و باطراوت می‌کند و مانع از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست می‌شود.

 

مزایای محلول پاک‌کننده آرایش تراست

از ضروری‌ترین کارهایی که در مراقبت از پوست خود باید بکنید این است که بعد از استفاده از محصولات آرایشی حتماً پوست خود را با پاک کننده آرایش تمیز کنید. در این مطلب هم به طور خاص درباره محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست گفتیم. علاوه بر توانایی بالای این محصول در پاک‌سازی پوست، دارای ترکیباتی است که به نرم شدن پوست و آبرسانی آن کمک می‌کند. جلوی چین و چروک را می‌گیرد و خاصیت ضد پیری دارد. با یک محصول، مراقبت‌های لازم برای پوست خود را به خوبی انجام دهید.

 

محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست حجم 130 میل

 

سوالات متداول

 

۱. محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست چه تفاوتی با میسلارها دارد؟

هرچقدر یک محصول آرایشی، درصد چربی یا رنگدانه بیشتری داشته باشد، بالطبع، پاک کردن رد و آثار لوازم آرایشی از روی آن کار راحتی نخواهد بود.

برای پاک کردن لوازم آرایشی یا محصولات تخصصی گریم یا رژ لب مایع ۲۴ ساعته (ضدآب)، بهتر است از محلول پاک کننده آرایش دوفازی استفاده شود چون این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

ما برای محصولات تخصصی پوست چرب، روغن را حذف می‌کنیم و استر را جایگزین می‌کنیم. این محصول فاقد روغن بوده، پس پوست چرب هم می‌تواند از محلول پاک کننده آرایش دوفازی استفاده کند و هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌شود و مصرف‌کننده دچار بروز جوش روی صورتش نمی‌شود.

 

 

۲. استفاده از میسلار واترهای تراست بهتر است یا محلول پاک کننده آرایش دوفازی؟

مسئله بهتر و بدتر در کار نیست. انتخاب شما بین این دو محصول، به سلیقه و نیاز مشتری بستگی دارد. اگر شخص آرایشی سنگین داشته باشد، محلول پاک کننده آرایش دوفازی می‌تواند به خاطر قدرت پاک‌کنندگی بیشتری که در اختیار دارد، گزینه بهتری باشد؛ اما این بدین معنا نیست که میسلار واترها توان پاک کردن چنین آرایشی را ندارند. همچنین از طرفی چون معمولاً لوازم آرایشی چشم و لب، درصد رنگدانه بیشتری دارند، محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی می‌تواند برای پاک کردن اطراف چشم و لب انتخاب خیلی خوبی باشد. حتی شخص می‌تواند این دو محصول را در کنار هم داشته باشد.

 

۳.آیا می‌توان از محلول پاک کننده آرایش به صورت روزانه استفاده کرد؟

بله حتماً.

 

۴. محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست برای چه نوع پوست‌هایی مناسب است؟

برای انواع پوست.

 

۵. آیا میسلار واترهای تراست، آرایش‌های ضدآب را پاک می‌کنند؟

بله. ولی نه به راحتی محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست. و پاک کردن آرایش‌های ضدآب با میسلار واترها کار چندان آسانی نیست و بهتر است چنین آرایش‌هایی با محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست پاک شود.

در کل بهتر است برای آرایش‌های ضدآب از محلول دوفازی و برای سایر آرایش‌ها میسلار واترها را انتخاب کرد. و اینکه هر دو محصول برای پاک کردن آرایش دور چشم هم کاربرد دارند.

 

نکته خیلی مهم

بعد از پاک کردن صورت با محلول پاک کننده آرایش دوفازی تراست، از سرم‌های پوستی استفاده نشود؛ یعنی اگر قصد استفاده از سرم‌های پوستی را دارید، بایستی صورت‌تان را به طور کامل بشویید.

 

روش استفاده از محلول پاک‌کننده آرایش دوفازی تراست

مرحله اول

پیش از مصرف، بطری محلول پاک کننده آرایش دوفازی را به خوبی تکان دهید.

مرحله دوم

سپس بلافاصله، مقدار کافی از محلول را به کمک پد و پنبه روی پوست خود بکشید.

مرحله سوم

شما می‌توانید تا زمانی که پنبه کاملاً تمیز بماند، به پاک کردن پوست خود ادامه دهید.

مرحله چهارم

در صورت تمایل هم می‌توانید پس از مصرف، پوست‌تان را با آب شستشو دهید.

 


حجم

130 میل

 

فرم محصول

محلول دوفازی

 

جنسیت مصرف کننده

عمومی

 

نوع پوست

مناسب انواع پوست

 

کاربرد

پاک‌کننده آرایش صورت، پاک‌کننده آرایش چشم و لب، پاک‌‌کننده لوازم آرایشی ضدآب، جمع‌کننده و کوچک‌کننده منافذ پوستی، برطرف‌کننده التهابات پوستی، تنظیم‌کننده pH طبیعی پوست، نرم‌کننده، آبرسان و تقویت‌کننده پوست، پاک‌کننده آرایش‌های ماندگار و طولانی‌مدت

 

نحوه مصرف

پیش از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید و بلافاصله بعد از آن، مقداری از محلول را روی پد یا پنبه ریخته و بر پوست خود بکشید. شما می‌توانید تا زمانی که پد کاملاً تمیز باقی بماند، به پاک کردن پوست خود ادامه دهید.

 

مواد مؤثره

آکواکسیل، عصاره بابونه، زینک پی سی ای، ویتامین ای، روغن زیتون، عصاره روغن بادام

 

شرایط نگهداری

ور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید

 

مدت انقضا

40 ماه

 

تاییدیه

Swiss Fine Cosmetic

 

شماره ی تاییدیه

1905

 

شماره پروانه بهداشت

1327/ظ/48