کرم دست و بدن انار و Q10
کرم دست و بدن انار و Q10
(1)
197,000 تومان
لگو سایت محصولات تراست لیاتیم
سبد خرید
0

کرم دست و بدن انار و Q10

(دیدگاه کاربر 1)
  • آبرسان قوي، مرطوب‌كننده و نرم‌كننده پوست
  • ضدچروك و سفت‌كننده پوست (حاوي كوآنزيم Q10)
  • تقويت لايه دفاعي پوست
  • آنتي اكسيدان قوي (حاوي ويتامينE)
  • شاداب‌كننده و لطافت‌بخش پوست
  • مناسب انواع پوست

197,000 تومان

اشتراک گذاری در:

توضیحات

کرم دست و بدن انار و Q10 تراست ،کیوتن یک ماده مغذی است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. وقتی تولید Q10 در بدن کم تولید شود، پوست تحلیل رفته و نشانه‌های پیری نمایانگر می‌شوند. محصولات مکملی که حاوی کوآنزیم Q10، با افزایش انرژی سلولی از  ایجاد اثرات پیری جلوگیری می‌کنند.

از طرفی دیگر، انار سرشار از ویتامین C است؛ ویتامینی بسیار مهم و حیاتی برای سلامت پوست. همچنین انار به دلیل وجود آنتی‌اکسیدانی که در خود دارد علاوه بر اثر فوق‌العاده که بر پوست دارد، از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و چین و چروک را پوستی کاهش می‌دهد.

 

کرم دست و بدن انار تراست

Q10 به کار رفته در کرم انار و Q10 تراست با تحریک سنتز کلاژن، اثر جوانسازی (سفت کنندگی) بر پوست شما دارد. همچنین این کرم  با بهره‌گیری از  اثر آنتی اکسیدانی منحصر به فرد عصاره انار موجب مهار رادیکال‌های آزاد محیطی و ایجاد یک سد دفاعی بر روی پوست می‌شود. به دلیل خواص بی‌نظیر Q10 طراحی این محصول به گونه‌ای صورت گرفته است که همه‌ افراد با هر نوع پوستی بتوانند از این محصول استفاده کنند. این محصول سدی در برابر تبخیر آب پوستی عمل می‌کند که موجب جلوگیری از خشکی پوست می‌شود. کرم انار و Q10 تراست، همچنین برای کاهش اثرات اگزمای پوست بدن نیز پیشنهاد می‌شود.(کرم دست و بدن انار تراست)

 

کرم دست و بدن انار تراست

 

چرا استفاده از بهترین کرم دست و بدن اهمیت دارد؟

 

برای حفظ سلامت پوست دست و بدن‌تان و نیز مراقبت از آن، بهترین راه چاره‌تان مرطوب‌سازی و آبرسانی عمیق پوست است. اگر به موقع اقدام نکنید، احتمالاً پوست‌تان خشکی می‌زند و زخم می‌شود. اما نگرانی به دلتان راه ندهید چون با استفاده از یک کرم دست و بدن، به سرعت، به سادگی و با کمترین هزینه حال پوست‌تان خوب می‌شود.

 

چطور می‌توان جلوی خشکی یا ترک برداشتن پوست را گرفت؟

عوامل متعددی وجود دارند که تحت کنترل شما نیستند. برای مثال، اگر به فراخور شغل و حرفه‌ای که دارید یا محل سکونت‌تان، پوست دست و بدن‌تان در معرض خطر قرار دارد، جز استفاده از کرم دست و بدن راهکار بهتری پیش‌روی‌تان نیست.

اما می‌توانید روزانه خودتان را به نوشیدن هشت لیوان آب متعهد کنید تا رطوبت پوست‌تان حفظ شود. همچنین می‌توان موقع شستشوی ظرف و ظروف یا باغبانی از دستکش استفاده کرد. اگر هم مواد مغذی لازم در برنامه‌ غذایی‌تان وجود ندارد، می‌توانید آن را تغییر دهید یا از مکمل‌های ویتامین استفاده کنید.

 

چطور متناسب با سن خود باید یک کرم دست و بدن انتخاب کرد؟

با بالاتر رفتن سن‌مان، پوست‌مان تغییر می‌کند. یعنی در سنین جوانی و پیری نوع نیاز پوست‌‌مان تغییر می‌کند. با بالاتر رفتن سن‌مان، رطوبت‌رسانی به یک الزام بدل می‌شود، چون پوست‌مان بیشتر به خشک شدن تمایل پیدا می‌کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب، باعث پیری پوست می‌شود و استفاده از یک کرم دست و بدن با قابلیت محافظت دربرابر پوست خورشید را می‌توان بهترین راه برای مبارزه با نشانه‌های پیری دانست.

هرچند نمی‌توان به طور کامل جلوی پیری را گرفت و چیزی تحت عنوان اکسیر جوانی هنوز کشف نشده است، اما می‌توان مدیریت این مسئله را به دست گرفت. از یک سنی به بعد پوست به ویتامین‌های A، C و E برای رفع لکه و تحریک کلاژن پوست بیشتر نیاز پیدا می‌کند. افرادی که سن بیشتری دارند معمولاً می‌خواهند از کرم‌های حاوی هیالوونیک اسید یا لاکتیک اسید استفاده کنند. این‌ها از کم آب شدن دست و بدن پیشگیری می‌کنند و موجب افزایش الاستیسیته پوست می‌شوند.(کرم دست و بدن انار تراست)

 


حجم

150 میل

 

فرم محصول

کرم دست و بدن

 

جنسیت مصرف کننده

عمومی

 

نوع پوست

مناسب انواع پوست

 

کاربرد

آبرسان، نرم کننده، سفت کننده پوست

 

نحوه مصرف

در طول شبانه روز و به میزان لازم روی پوست خود قرار دهید و تا جذب کامل به آرامی ماساژ دهید.

 

مواد مؤثره

عصاره انار، کوآنزیم Q10

 

شرایط نگهداری

دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید

 

مدت انقضا

3 سال

 

شماره پروانه بهداشت

1114/ظ/48

 

بازه زمانی مصرف محصول بعد از باز شدن

6 ماه

1 دیدگاه برای کرم دست و بدن انار و Q10

  1. بهناز پازارگادی

    من برای بدن استفاده کردم خوب بود. بوی خوبی هم میداد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…