لگو سایت محصولات تراست لیاتیم
سبد خرید
0

آموزش ثبت نام در امتا لیاتیم

سامانه امتا چیست ecsw.ir

سامانه احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیک که به سامانه امتا نیز شناخته می شود، با توجه به داغ شدن بازار کسب و کارهای اینترنتی روی کار آمده است. در این سامانه امکان احراز هویت از جنبه های گوناگون مانند احراز هویت مکانی، احراز هویت تماسی، احراز هویت اعتباری و … فراهم شده است تا کاربران بتوانند با ایجاد یک حساب کاربری به سامانه های مختلف کسب و کارها وارد شوند.

در واقع، سامانه امتا این امکان را برای خریداران کالا به صورت الکترونیکی فراهم می کند تا بدون ایجاد حساب کاربری مستقیم در هر یک از وب سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا، بتوانند با یک حساب کاربری آماده به کسب و کارهای مجاز وارد شوند و اقدام به خرید کنند.

در کنار اینکه سایت امتا به نشانی اینترنتی www.ecsw.ir برای کاربران و خریداران کالاها به صورت اینترنتی، خدمات ارائه می کند، امکان دسترسی کسب و کارها را نیز به اطلاعات مشتریان خودشان فراهم می کند. در واقع، کسب و کارهای اینترنتی می توانند با کمک این سامانه مشتریان خودشان را احراز کنند و با مشکل خاصی مواجه نشوند.

در این سامانه خریداران کالاها به صورت الکترونیکی ثبت نام خود را انجام می دهند و کسب و کارهای اینترنتی نیز می توانند با اطمینان بیشتری محصولات خود را به خریداران کالاها به فروش برسانند، چرا که تمامی اطلاعات مربوط به خریداران در سامانه امتا به نشانی ecsw.ir ثبت خواهد شد.

آموزش ثبت نام در امتا لیاتیم

نحوه ثبت نام در سامانه امتا ecsw.ir

  • ابتدا به سایت امتا www.ecsw.ir مراجعه نمایید.
  • پس از ورود به سایت امتا،بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید.
  • حال شماره تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از وارد کردن تصویر امنیتی بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.
  • حال فرم مربوط به ثبت نام شما در این سامانه نمایش داده می شود و در همان لحظه نیز یک پیامک حاوی کد رمز یک بار مصرف برای شما ارسال می شود که می بایست آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از تکمیل فرم ثبت نام امتا بر روی گزینه ثبت و تایید کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1/ امتا مخفف چیست؟

 «اِمتا» مخفف «احراز مشتریان تجارت الکترونیکی» است.

 

2/سامانه امتا برای چه کاری است؟

 سامانه امتا برای احراز قانونی و رسمی هویت مشتریان راه‌اندازی شده است.

 

3/ پایگاه امتا متعلق به چه نهادی است؟

 طراحی سامانه امتا را مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بر عهده داشته است که زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

 

4/ کد احراز امتا به چه معناست؟

 دریافت کد احراز امتا به معنای تکمیل ثبت‌نام در سامانه امتا است و از طریق پیامک به متقاضیان ارسال می‌شود.

 

5/ آدرس سایت امتا چیست؟

 سامانه امتا در آدرس اینترنتی www.ecsw.ir در دسترس تمام متقاضیان است.

فیلم راهنمای ثبت نام تراست

 

نمایش ویدیو درباره آموزش ثبت نام در امتا لیاتیم