لگو سایت محصولات تراست لیاتیم
سبد خرید
0

قوانین و مقررات

به سایت فروشگاه اینترنتی تراست لوکس خوش آمدید؛ خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “تراست لوکس” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم که از محتوای وب سایت Trust Luxe استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی گروه تراست لوکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گروه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و یا به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تراست لوکس اقدام نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند

فروشگاه اینترنتی تراست به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 24 روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و پیش فاکتور از طریق ایمیل ارسال و سپس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه اینترنتی تراست لوکس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سفارش دهنده محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی گروه تراست محفوظ است.

 مدت زمان تحویل کالا

برای تهران بین 24 تا 72 ساعت و برای شهرستان ها معمولا تا 4 روز کاری ممکن است به طول بی انجامد.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

توجه:  در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

 هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.

مرجوع کردن کالا

شما تحت شرایط زیر می‌توانید، درخصوص مرجوعی محصول در سفارشات اقدام کنید

  1. درصورتی‌که محصول دریافتی معیوب باشد، 24 ساعت فرصت دارید. که شماره سفارش و تصویر محصول معیوب را به پشتیبان سایت ارسال کنید. این اطلاعات به شرکت مادر یعنی لیاتیم ارسال می شود و پس از پذیرفتن از طرف آن شرکت محصول جدید برای شما ارسال می گردد.
  2. درصورتی‌که در سفارش ارسالی، کسری اقلام در فاکتور وجود داشته باشد یا محصول/محصولاتی به اشتباه برایتان فرستاده شده باشد، برای ارسال تیکت، تا 24 ساعت فرصت دارید. پس از ارسال پیام، بایستی منتظر بمانید تا کارشناسان مرکز پشتیبانی ما بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت تأیید محصول/محصولات ارسال‌نشده را برای‌تان ارسال کنند. اگر هم، کالای اشتباهی در بسته سفارش ارسالی وجود داشت، بایستی آن محصول اشتباهی را از طریق پست، برای شرکت پس‌کرایه کنید.

سیاست‌های رعایت حریم خصوصی

به منظور کسب اطلاع در خصوص روش‌های جمع‌آوری داده و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی لطفا «این قسمت» را مطالعه کنید.4